A może, last minute

A może, last minute

Jak wiadomo, last minute stało się ostatnimi czasy naprawdę bardzo, ale to bardzo popularne. Trzeba wiedzieć, że na chwilę obecną te wyjazdy na ostatnią chwilę stanowią ponad trzydzieści procent ofert, które mają u siebie biura podróży. Trzeba wiedzieć, że przyczyn takiego stanu rzeczy jest naprawdę bardzo, ale to bardzo wiele. Trzeba wiedzieć, że z punktu widzenia klienta jest to oczywiście bardzo duża oszczędność pieniędzy. Zdarzają się, bowiem oferty, na których możemy zaoszczędzić nawet pięćdziesiąt procent ceny. Oczywiście, last minute nie ma dla podróżnych samym zalet. Nie mamy możliwości przedyskutowania, jaki otrzymamy pokój, a na sam wyjazd musimy się zdecydować naprawdę szybko. Przeważnie dwa dni p wykupieniu oferty jest planowany wyjazd. Dlatego też musimy bardzo, ale to bardzo szybko załatwiać sobie urlop. Wiele osób zadaje sobie także pytanie, czy takie wyjazdy są na pewno opłacalne dla przewoźnika? Czy on nie traci na tym interesie? Prawda jest taka, że dla niego tak czy inaczej jest to czysty zysk. I tak określona liczba pokoi jest wykupiona, tak samo dzieje się w przypadku miejsc w samolocie. Więc nawet jeśli wycieczka nie będzie sprzedana za cztery tysiące tylko dwa, to dla przewoźnika jest to czysty zysk. Można więc śmiało powiedzieć, że obie strony czerpią zyski, a co najważniejsze obie strony są zadowolony. Można tutaj pokusić się o przytoczenie znanego przysłowia: wilk syty i owca cała.